فروش عمده آجر نما: آجر نمای شیل چیست؟ و دلیل تولید آن چه بود؟ از آنجا که آجر نمای سنتی از خاک رس تشکیل شده است، از نظر استحکام، ضعیف می باشد، در واقع به شدت ترد و شکننده است. از طرفی طی مدت زمان کوتاهی آلودگی و گرد وغبار موجود در هوا روی سطح آن نشسته، از اینرو به سرعت ظاهر کثیفی به خود می گیرد و جلوه بدی به نمای ساختمان می بخشد.

فروش عمده آجر نما

به همین دلیل تولید کنندگان سعی بر تولید محصول جدیدی برآمدن که علاوه بر داشتن استحکام بالا، طول عمر و کیفیت بهتری نسبت به آجرنمای سنتی داشته باشد، در نهایت طی آزمون و خطاهای متعدد، خاک شیل را برای این منظور انتخاب کردند.

خاک شیل جیست؟

خاک شیل، از نوعی سنگ رسوبی به نام شیل ساخته می شود، که علامت شناسایی آن، شکستگی‌ یا لایه لایه شدن در یک راستا، با ضخامت های کمتر از یک سانتی‌ متر می باشد، در این نوع خاک، مقادیری از کانی رس و سایر کانی‌ها، به خصوص ذرات کوارتز، کلسیت و رنگدانه های طبیعی وجود دارد و به طور معمول به رنگ خاکستری یافت می شود، که با تغییر مقادیر موجود در آن رنگ آن نیز تغییر می یابد.

در طبیعت سنگ های شیل دارای هفت رنگ متنوع هستند. با ورود این ترکیب به صنعت آجرسازی، آجرنما ها علاوه بر حفظ ماهیت اصیل و سنتی خود، خواص سنگ از نظر استحکام و عدم جذب آلودگی را دارا شدند.

فروش عمده آجر نما

خصوصیات آجر نما شیل

مقاومت این نوع آجرنما به علت داشتن آهن، نسبت به آجرنمای سنتی بیشتر است، به شکلی که مقاومت در مقابل فشار و ضربات فیزیکی، بهره گیری از آن را در نمای داخلی و خارج ساختمان و حتی به صورت کف فرش در پیاده رو ها ممکن کرده است. از آنجا که این نوع آجر جذب آب پایینی دارد و از طرفی آب جذب شده را به سرعت دفع می کند، بعد از هر بارندگی در آجرنما آب ناچیزی باقی می ماند و در زمان مواجهه با سرمای شدید، در آجرنما، ترک خوردگی ایجاد نمی شود. همچنین به علت همان جذب آب پایین نسبت به آجرنمای سنتی در مقابل شوره مقاومتر خواهد بود.

تنوع رنگ بندی آجر نما شیل

فروش عمده آجر نما: با تمام این تفاسیر آجرنمای شیل مرغوب، در رنگ، طرح و اندازه، دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. تنوع رنگی آن با دقت به مدت زمان پخت آن در کوره می باشد که در نهایت منجر به تولید شش طیف رنگی می شود، با این حساب آجر نمای شیل در 42 طیف رنگی متنوع، بدون کاربرد رنگ های غیر طبیعی تولید می شود. از آنجا که رنگ این نوع آجر نما ثابت می باشد، با بارندگی شدید و تابش نور مستقیم خورشید تغییر رنگ نمی یابد.

فروش عمده آجر نما

مزایای استفاده از آجرنما شیل در ساختمان ها:‏

  • مقاومت، دوام و پایداری بالا در مقابل فشار و ضربه
  • دارای مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالا
  • مقاومت حرارتی خوب
  • ضد رطوبت ‏
  • ‏ هنگامی که ملات ساختمانی در آجر نما شیل به کار می رود، ملات ها وارد حفره های آجرها ‏می شوند و پس از سخت شدن، سبب افزایش استحکام بنا می شوند. ‏

فروش عمده آجر نما شیل صادراتی درجه یک

فروش عمده آجر نما: امروزه با ورود آجرنمای شیل به صنعت ساختمان، با تقاضای زیادی از طرف معماران و سازندگان ساختمان رو به رو شده است، زیرا علاوه بر حفظ ظاهر سنتی و گرم آجر، تنوع بی نظیری را در نمای ساختمان ایجاد نموده است. از آنجایی که رقابت در بازار مسکن به شدت بالا گرفته، آجرنمای شیل به علت داشتن تنوع و استحکام بالا، سبب شد تا موجب پیشی گرفتن سازندگان نسبت به رقبای خود شوند و مهم تر از همه نمای ساختمان بی نظیری را فراهم آورند. خرید عمده آجر نما شیل صادراتی درجه یک با توجه به تعداد حفره های آن، ابعاد، رنگ و البته کیفیت آجر تعیین می شود. برای خرید انواع آجرنما شیل و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

فروش عمده آجر نما

مشاوره و فروش

ارتباط سریع و آنلاین با خانم رحیمی (کارشناس فروش)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشترین بازدید